۱۳۸۹ فروردین ۲۱, شنبه

ردپای خون


ترکان قومی مهاجرند. از خود خط و آرشیتکتی و غیره ندارند. البته این خصوصیتها را همه اقوام بدوی و چادرنشین دارند. ماوای ترکان آسیای مرکزی میباشد. پیدا کردن مسیر مهاجرت ترکان بسیار ساده است. فقط کافیست رد پای خونین ترکان را دنبال کنید تا تاریخ مهاجرت ترکان را دریابید.
عملا ترکان (نه ترک زبانان) در ترکیه و ایران حق صحبت از "سرزمین پدری" را ندارند. در اینجاست که در طول قرن گذشته، پانترکان و فرضیه "ترک بودن سومریان" به کمکشان میرسند. آنطور که در گفته های ضد و نقیض ترکان پیداست، سومریان ترک بوده و جدای از اقوام دیگر ترک در آسیای میانه به تکامل رسیده اند. یعنی "دوقوم و یک زبان" بدون اطلاع داشتن از همدیگر، دارای یک زبان مشترک بوده اند. بی دلیل نیست که آتاترک ترکان را معجزه الهی مینامد.
مانند آن است که انگلیسیها ادعا کنند که زبان آمریکای شمالی از همان اول هم انگلیسی بوده و این دو گروه پس از کشف آمریکا توسط کریستف کلمب به هم رسیده اند. سرخپوستان هم از اقوام دیگری بوده اند که تصادفا در این منطقه زندگی میکرده اند.
برای اثبات ترک بودن سومریان و اینکه، ترکان به ترکیه و ایران مهاجرت نکرده و این نواحی سرزمین پدری ترکان است، ترکان دست به نابودی فرهنگی زده اند. پس از فروپاشی عثمانیان، نابودی آثار و بقایای فرهنگهای گذشته در صدر کار ناسیونالیستهای ترک قرار گرفت. تیسفون و طاق کسری از این سری میباشند.
تصویر زیر از تیسفون به سال 1864 توسط تاریخ نگاران غربی رسم شده. به راحتی میبینیم که قسمت اعظمی از تیسفون بر جای خود باقیست.

800px-Ctesiphon-ruin_1864.jpg

تصویر زیر هم به سال 1901 گرفته شده و به وضوح دیده میشود که به دلیل نرسیدگی به این بنا، قسمتی جزئی از آن از بین رفته است.

ctesiphon_near_baghdad_1901_hi.jpg

تصویر بعدی، نمایانگر ساختمان تیسفون در آخرین زمان عثمانیان است. در آن زمان پانترکان به نیرویی دست یافته و مشغول اشاعه افکار خود بودند. این افکار به دربار هم رسیده بود. در این زمان بود که عثمانیان ازساختمان تیسفون برای تمرین توپخانه خود سوءاستفاده کرده و قسمت اعظمی از این بنای تاریخی را نابود کردند.

madaen.jpg

حتی صدام حسین آدمخوار که بویی از انسانیت نبرده بود، برای بزرگ جلوه نشان دادن فعالیتهای تاریخی خود و برای نشان دادن "فرهنگ و هنر اعراب" دست به بازسازی قسمتی از تیسفون زد که در تصویر پایین دیده میشود.

ctesiphon.jpg

ترکان با اراده ای باورنکردنی سعی در تخریب هنر، فرهنگ و تاریخ منطقه کردند تا نشان دهند که چیزی جز فرهنگ ترکی در منطقه نبوده است. ایشان حتی جشن نوروز را ممنوع کردند. از آنجایی که دروغ حناق نیست، ایشان بعدها حتی ادعا کردند که نوروز، جشنی ترکیست و تازگیها اجازه برگزاری نوروز را هم میدهند.
لازم به تذکر است که مساجد ایرانی همان کپی تیسفون و دیگر کاخهای ساسانی میباشند. دلیل دیگر اینکه، در هیچ کشور عربی قبل از فتح ایران توسط اعراب، هیچ مسجدی را به این منوال نمیبینیم. مساجد ایرانی، کپی طاق کسری و به عبارتی تیسفون میباشند.


کشتار میلیونی و پاکسازی قومی ارامنه در ترکیه، نبردهای قومی و کشتار کردان در ترکیه و ایران جزئی از اهداف ترکان وحشی جهت نشان دادن "ترک" بودن این نواحی از ازل تا ابد میباشد.

هیچ نظری موجود نیست: