۱۳۸۹ فروردین ۱۷, سه‌شنبه

اگر ما یک کم مانند ترکان بودیم چه خوب میشد


اصلا هنر را باید از ترکان یاد گرفت. بله اشتباه نخواندید، هنر! البته نه هنری را. از قدیم میگویند: ترک عادت موجب مرض است. ترکان هم دو عادت ملی دارند 1- دزدی و غارت 2- لواط
هنر دزدی در اصل یک نوع دزدیست.
ترانه زیر از مرجان و "کویر دل" نام دارد. این ترانه بیش از 30 سال پیش به اجرا درآمد.


این ترانه هم مدل ترکی آن از خانم Göksel میباشد که همه برایش به به و چه چه میگویند و به ترک بودنش افتخار میکنند. یادتان باشد که ترکیه تا قبل از انقلاب، دمپایی پلاستیکی و پودرلباسشویی از ایران قاچاق میکرد. از این ترانه ها بسیار دزدیده شده اند.

۲ نظر:

ناشناس گفت...

این دزدی هنری نیست چون هم نت وترانه اش فرق می کند حتی بزبان دیگری دستگاه هانیزفرق دارد ازاین لحاظ توسعه هنری هنری است . درتبادل هنری این چیزی مرسومی است و همچنن اکثر دستگاه های مرسومدر ایران وترکیه از دستگاه کردی استفاده شده است.درضمن لواط لفظ قشنگی نیست. لواط دونوعند بچه بازی که مذموم وهمجنسگرایی که مرسوم درغرب. امیداست درآینده لواط ازنوع همجنسگرایی شاید درترکیه مدرن مرسوم شود.البته همجنسگرایی ازبچه بازی ودختربازی( آنچه مرسوم درایران است )خیلی بهتره.

افشین گفت...

ترک "ناشناس" گرامی،
همانطور که در نوشتارهای خود با آوردن مدرک های تاریخی نشان دادم، نه تنها لواط را ترکان با خود به ایران آوردند، بلکه بچه بازی را نیز ترکان به کشور ایران هدیه کردند. سلطان غزنوی و ایاز را که به یاد دارید؟ یا ناصرالدین شاه قاجار و ملیجک را. هردویشان ترک بودند. مگرنه؟