۱۳۹۰ اسفند ۴, پنجشنبه

فرخ نگهدار کیست؟ با یک جنایتکار سیاسی آشنا شوید.




در ویکیپدیای فارسی اطلاعات بسیار کمی در مورد آقای فرخ نگهدار وجود دارد. فقط به این اشاره شده که این آقا در تهران بدنیا آمده و مدتی هم رئیس چریکهای فدائی خلق(اکثریت) بوده است.
ولی اینکه این آقای فرخ نگهدار از کی تا به کی رئیس چریکهای فدایی بوده باید برای همگی جالبتر باشد. ایشان درسال 67 که کشتارهای زندانیان سیاسی به وقوع پیوست، رهبر سازمان چریکهای فدائی خلق بود.
توده ایها و فدائیان خلق که همکاری تنگاتنگ با ملایان داشتند، محل اختفای دگر اندیشان و رقبای سیاسی خود را پس از تحکیم مواضع ملایان به ایشان لو میدادند. البته خیاط، خودش هم پس از مدتی به کوزه(زندان) افتاد. در کتابهای خاطرات میخواندیم که به هنگام ورود این مشتاقان امام، زندانیان شعار سر میدادند: "صل علی محمد، یار امام خوش آمد"!
این یار امام، یکی از مسئولان مستقیم مرگ هموطنان دگراندیش است. چنین افرادی را معمولا سازمان ملل در هر سوراخی که باشند، شکار کرده و پشت میز محاکمه میکشد. ولی تعجب من این است که این آقای فرخ نگهدار چگونه در کشور" سلطنتی" انگلیس سر و مر گنده میگردد و کسی او را پیگرد قانونی نمیکند. اصلا مگر آقای نگهدار مسرانه نمیگوید که در کشورهای پادشاهی، دمکراسی محال است؟ چرا ایشان به کوبا و کره شمالی نمیرود؟ چرا در کشور پادشاهی انگلستان رحل اقامت انداخته است؟
من از خود مجاهدین خلق تعجب میکنم که مسئول ترور بسیار آدمی در نقاط مختلف دنیا هستند، ولی از خیر فرخ نگهدار گذشته اند. آن شخصی که در تک تک کلام و نوشتارهایش مخالف براندازی رژیم ملایان است و فقط خواستار تعدیل آن میباشد.
از او یک جمله به یاد ماندنی وجود دارد: ما هیچ نبودیم، آیت الله خمینی واقعا امام بود.
این را شخصی میگوید که "دین را افیون توده ها" میدانست.


در فیلم زیر، آقای فرخ نگهدار در جلوی سفارت، در صف رأی دیده میشود. لزوم حق رأی، داشتن پاسپورت معتبر ایرانی و داشتن کارت معتبر ملی میباشد. اگر کسی به عنوان دشمن جمهوری اسلامی شناخته شود که به او پاسپورت و کارت ملی نمیدهند.
دادن رأی هم صحت بر اعتبار و درستی سیستم رأیگیری در جمهوری اسلامی با اتکا بر "شورای نگهبان" میباشد.


همکاری مالی آقای فرخ نگهدار با جمهوری اسلامی، همیشه سوژه ای در رسانه های خارج کشور بوده است. دایی آقای فرخ نگهدار، آقای انصاری  به طور رسمی با سپاه پاسداران در پروژه های مختلف همکاری دارد. در ویدئوی زیر، به طور صریح از آقای فرخ نگهدار در مورد دخالت مستقیم خود او و مشارکت مالی وی با جمهوری اسلامی سئوال میشود. او با دادن شعارهای حرفه ای و انقلابی، از دادن جواب طفره میرود. وی پس از چند روز و با داشتن آمادگی ذهنی بیشتر در مورد جوابهای مناسب به این سئوال، جواب زیر را به استودیو میفرستد:


سئوال دیگری که بعضی کاربران مطرح میکنند اینکه، آیا آقای فرخ نگهدار حاضر است در استودیوی BBC و یا صدای آمریکا، پاسپورت خود را نشان بدهد و ثابت نماید که بعد از انقلاب سفری به ایران نداشته است؟
در ضمن از همه مهمتر آنکه: شغل آقای فرخ نگهدار چیست و منبع مالی او کدامین است؟


 آخر ای فدائیان خلق تا کی میخواهید خلق را فدای ارضای منافع خود کنید؟

۷ نظر:

ناشناس گفت...

در سال 1357 تشکیل فداییان اکثریت را داد و انشعابی صورت گرفت به نام فداییان اقلیت و چریکهای فدایی خلق (اشرف دهقانی) که معتقد بودند که حکومت اخوندی یک حکومت قرون وسطایی است و به استعمار وابسته است و این وابستگی با عوض شدن شاه به شیخ نابود نشده است بلکه فقط قدرت جابجا شده است . اکثریت پس از این انشعاب شروع به لو دادن اعضای جدا شده به ملایان نمودند . مش

ناشناس گفت...

فرخ نگهدار ديگر در شوراي مركزي اكثريت هم نيست و حتي اعتقادي به كمونيسم ندارد و در اكثريت هم اخيرا انشعابي شده و گروه ديگري به نام كميته مركزي اكثريت بوجود آمده است
سايت اين گروه جديد yaranema.eu
است

ناشناس گفت...

life is a learning experience, and Farokh Negahadar is not a exception, you should try to change yourself in order to tolerate different opinion, it is so easy to condemn others show up as radical individual but it takes yours to resolve those fanatic opinion from one's mind if especially not even to think to improve his/her mentality.the world and the ideas are vast try to change yourself or you will keep spreading the hatred.to let you know I am not even Mr.Farokh Negahdar follower.

ناشناس گفت...

با عرض معذرت کیرم توی دهن فرخ نگهدار

ناشناس گفت...

البته شکی نیست که آقای "فرخ نگهدار" اشتباهات فجیعی مرتکب شده اند، ولی دادن لقب جنایت کار سیاسی کم لطفی و زیاده روی است. ایشان در مقایسه با خیلی ها روسفیدند. کمی انصاف داشته باشیم.

ناشناس گفت...

فرخ نگهدار خایینی برای تمام فصول !
نگهدار و همپالکی هایش در کشتار و نابودی سیستماتیک نیروی چپ در ایران به بیشرمانه ترین فرم در خدمت امپریالیسم بودند.
نگهدار در دور اول زندانش خود را به ساواک و دستگاه امنیت فروخت و در این راه به اربابانش از هر هرزگی سیاسی ابا نگرد.
امروز دستگاهای امپریالیستی اجر خدمات بی پایانش با در مصاحبه ها و شوهای تلویزیونی پرداخت میکند.
فرخ نگهدار در آن سالهای زندان در رده جاسوسان زندانبانان قرار گرفت و در آنسالها جز باند خاینان حزب توده به
رهبری رادمنش بود.در بیرون از زندان جاسوسی چون عباس شهریاری برای مبارزان دام میگستردو در زندان فرخ نگهدار و یارانش .
روابط آنها با رژیم شاه و فراتر از آن با اربابان روس و انگلیس از طریق دستگاه جاسوسی دفتر ویژه امنیت برنامه ریزی میشد.
این اطلاعات بر اساس میکروفیلمهای بدست آمده از بایگانی نابود شده دفتر ویژه امنیت رژیم شاه است که حضرات پنداشتند
که در روز 19 بهمن سال 1357 توسط تیمسار حسین شاکر از بین برده شده است. از سال 1354 با اعدام گروه جزنی نگهدار
نردبان خیانت را با سرعت بیشتری بالا رفت در شرایطی که مذهبی ها با توبه نامه جمعی از زندان بیرون رفتند نگهدارها در زندان
برای شنایایی نیروی مبارز که در طرح جابجایی فدرت در آینده باید فربانی میشدند ماند وی نقش و مسیولیت خاینانه خود را در راه خدمت
به اربابانش به نحو احسن ایفا کرد.چنانکه دیدیم او بعد از روی کار آمدن رژیم فاشیست اسلامی دست در دست لاجوردی ها و سایر
جلادان فرزندان مبارز ایران از هیچ ددمنشی فروگذار نکرد. امید وارم در آینده نزدیک این اسناد که شرح مفصلی از چگونگی تغییر
زژیم توسط امپریالیسم در است را بتوانیم به جامعه ایران و تاریخ اراته دهیم

ناشناس گفت...

بنده حرامزاده‌تر از آقای نگهدار کسی رو سراغ ندارم.