۱۳۸۸ مهر ۲۱, سه‌شنبه

ترکان قومی جنایتکارند (9)


81- ترک قهرمان 25 ساله ای در شهر مونیخ آلمان، یک مامور آتش نشانی و چهار پلیس را که برای نجات او آمده بودند، با ضربات چاقو زخمی کرد.

82- ترک قهرمانی که در شهر هامبورگ آلمان "به دستور الله" یک ساندویچ فروش را با چاقو زخمی کرده بود، توسط پلیس بازداشت و روانه تیمارستان شد.

83- ترک قهرمان 43 ساله در شهر Wuppertal آلمان که زن 36 ساله خود را جلوی چشمان دختر 11 ساله خود با چاقو به دلائل "ناموسی" قطعه قطعه کرده بود، دادگاهی شد.

84- ترک قهرمان 36 ساله در شهر Wekeln آلمان که زن خود را "به دلائل ناموسی" با چاقو به قتل رسانیده بود و جسد او را قطعه قطعه کرده بود، دادگاهی شد.

85- ترک قهرمان 31 ساله از شهر Bremen آلمان که نزد جرائد آلمان دارای شهرت بوده و "علی کتکار" نامیده میشود، توسط پلیس به علت کتک زدن کارمند اداره کار دستگیر شد. از آنجایی که "علی کتکار" مایل به کار نبود، کارمند اداره کار مواجب او را قطع کرد که این باعث کتکاری و مجروح شدن این کارمند شد. "علی کتکار" نزد پلیس پرونده ای قطور دارد.
86- ترک قهرمان 23 ساله ای در ایستگاه راه آهن شهر Basel سوئیس به گردن یک توریست آلمانی چاقو زد و پول و موبایل او را غارت نمود.

87- ترک قهرمان 30 ساله با نام با مسمای "چنگیز" در شهر Magdeburg آلمان که زن حامله خود را با ضربات چاقو به قتل رسانیده بود، به جرم قتل دوگانه دادگاهی شد.


88- سه ترک قهرمان 14، 15 و 16 ساله در شهر Kassel آلمان پس از دزدیدن مقادیر زیادی مشروبات الکلی از یک سوپر مارکت و ارعاب کارکنان این سوپرمارکت، توسط پلیس این شهر دستگیر شدند.

89- ترک قهرمان 24 ساله در شهر زوریخ سوئیس که به دختر 17 ساله ای در روز روشن تجاوز کرده بود، به 2 سال زندان محکوم شد.

90- ترک قهرمان 43 ساله در شهر وین اطریش، زن 40 ساله و دختر 13 ساله خود را با چاقو و وسط خیابان به "دلائل ناموسی" با ضربات چاقو کشت. ترکان بسیار ناموس دوست و قهرمان میباشند. ولی گویا به چاقو هم بسیار عشق میورزند.

۳ نظر:

ناشناس گفت...

چرا ترکان به این م.ج نمی پیوندند؟
سوال خوبی است ؟ ای تو که هرکته خود را ازادی گذاشتهای کدام هرفهای سیاستمداران سبز به ازادی مربوط است .اونها سر قدرت باهم دوا دارند شما جوانها را به کام مرگ می فرستند .اگه اینها به صحنه بیان از اونها هم بدترند .ازادی یعنی چی ایا این سیاست مدار شما حرفی از حقوق ترکان زده یا نه.ما نه موج سبز را می خواهیم نه این حکومتو ما فقط استقلال می خوایم .چون اگه این سبز به صحنه بیاد بعدتر از اینها می خواد ما ها را اسیمیله کنه و از بین ببره .ما راه ازادیمون استقلال است .جرا ما نتوانیم به زبان مادریمون بخونیم و بنویسیم. فکر چرت پرت ننویس اگه ازادی با افرادی مثل شما هست که می خواد با بعد کردن قومی انها را به صحنه بکشد نمی خواهیم .ساغ قال

ناشناس گفت...

چرا ترکان نمی پیوندن:
چون اصلآ این موج از حقوق ما ترکان حرفی نزده است بعدآ اگه این هم بیاد مثل همیناست ما خودمونو برای استقلال اماده می کنیم .ساغ قال

افشین گفت...

پانترک انگل،
من هم تمام مدت همین را میگویم: چرا گورتان را گم نمیکنید؟ ولی باید تمام همپالگیهای خود را از تمام نقاط ایران ببرید.
اتوبوس تهویه مطبوع هم از ما ایرانیان.
حالا بهانه تان چیست؟