۱۳۸۸ مهر ۹, پنجشنبه

یک رابطه سالم و انسانی


رابطه ملت ایران با ترکان را بسیار ساده و جامع و فقط در چند خط میتوان توصیف کرد:
تصور کنید که شما میهمانی دارید که به زور و با شکستن در وارد خانه شما شده و 900 سال است که سر سفره چیده شما نشسته و مانند انگلی، کارش خوردن و ریدن است. گاهگاهی این میهمان ناخوانده به زن و بچه شما تجاوز هم میکند. در ضمن این میهمان، شما را از دنیای خارج نیز منزوی ساخته است. او حتی به زبان میزبان هم صحبت نمیکند.
تا اینجایش به کنار.
ولی آن میهمانی را در ذهن خود تجسم کنید که به کنار سفره برده خود نشسته و از قهرمان بازیهایش لاف میزند و در ضمن به برده خود فحش میدهد که چرا باید در خانه میزبان و سر سفره میزبان، با میزبانش به زبان او به او دستور بدهد که قمبل کن!



۳ نظر:

mostafa گفت...

با درود خدمت شما ایرانی میهن پرست
دوست عزیز راهی که انتخاب کرده اید بسیار نو و مبتکرانه هست و باعث اگاهی ملت ایران میگردد و در کنار ان نثر بسیار زیبای شماست که خوانندگان را جذب میکند .
تشکر و آرزوی موفقیت اینجانب را پذیرا باشید.
جاوید ایران - زنده باد آزادی - دور باد استبداد از هر نوع

امیر گفت...

ضمنا این مطلب را هم اضافه کنم که بنده با چند عقیده شما کاملا موافقم درمورد تبریزی جماعت باید بگم که واقعا بی شعورترین و نکبت ترین مردمان روی زمین هستند و اون ستارخان باقر خانشون هم به درد ننه خودشون میخوره چون واقعا دو ادم راهزن بودند که از هیچ به اوج رسیدند .من که حالم از هر چی تبریزی به هم میخوره و خدا کنه واقعا از ایران جدا بشه فقط تبریز چون مایه ننگ اذربایجان هست
من چندین سال هست که تو نت هستم با هدف مبارزه با تجزیه طلبان به خدای محمد قسم پدر منو در اوردند از بس حرفهای توهین امیز مینویسند
برای مثال این سایت یک وطن فروش فاحشه تبریزی هست http://sarigelin.net همین فاحشه خانم واسه اینکه رد گم کنه و به دام ماموران اطلاعاتی گرفتار نشه اومده یه سایت با این ادرس درست کردهhttp://sarigalin.ir ببینید این کثافت با من چه کرده که اگه خونشو به من بدن به خدا به جا اب خوردن میخورم خیلی به من ازار رسونده تنها به دلیل اینکه من عاشق ایرانم

ناشناس گفت...

شما که می خواهید ما را از ایران بیرون کنید
پس به ما چه در کشور عزیز و زیبایتان چه میگذرد ٰ به ما چه کشور خودتان است