۱۳۸۸ مهر ۱۶, پنجشنبه

یک خاطره قدیمی


15 سال پیش رفیقی داشتم که سروگوشش خیلی میجنبید. جوان بود و انرژی داشت. هر هفته هم با یک دوست دختر جدید بود. روزی من از او رمز موفقیتش را در مورد جنس مؤنث سئوال کردم. او گفت که آدم به دو چیز نیاز دارد 1- یک ماشین کابریو 2- دختر روسری به سر ترک.


از اینکه خانمها در مجموع از کابریو و ماشین کروکی خوششان میآید، پیشتر خبر داشتم. این دوست ما هم آن زمان یک گلف کروکی داشت که بد چیزی هم نبود. ولی تعجب کردم که چرا زنان روسری به سر و آن هم از نوع ترک را ترجیح میدهد.
او گفت که زنان ترک تا 99درصد به اجبار روسری به سر میکنند. در ضمن ازدواجهای آنها اجباریست. نکته دیگر آنکه مردان ترک یا بیکارند و تمام وقت خود را در چایخانه صرف میکنند، ویا پس از کار به چایخانه ترکان میروند و نصفه شب مست و پاتیل به خانه میآیند. تازه وقتی به خانه میآیند، معمولا زنان خود را به طرز وحشیانه ای کتک میزنند.


در مورد سکس هم معروف است که مردان ترک "قهرمان" (چاقوکش) هستند ولی نیروی جنسی آن چنانی ندارند. این موارد باعث میشود که زنان ترک از نظر جنسی ارضاء نیستند و از طرف دیگر تمایلی به همسر "قهرمان" خود ندارند که بوی سیگار و عرق میدهد و این زن را کتک هم میزند. دوست من گفت ساده تر از دوست دختر ترک پیدا کردن چیزی نیست.
یک مورد جالب هم در مورد یک برخورد جنسی با یک دختر ترک داشت که بسیار مضحک بود. روزی دختری را با ماشین خود به جنگل میبرد و او را لخت میکند. ولی دختر میگوید که حاضر است همه کار با او بکند ولی حجابش را برندارد. او هم پیش خود فکر کرده بود که: تو هم ما را با نجابتت کشتی!


هیچ نظری موجود نیست: