۱۳۸۸ آذر ۳, سه‌شنبه

ترکان قومی جنایتکارند (10)


91- چند جوان ترک قهرمان در شهر Ahlen آلمان یک فلج 41 ساله را بر روی صندلی چرخداربا خشونت غارت کردند.

92- دو برادر18 و 20 ساله ترک قهرمان در شهر Bielefeld آلمان در یک رستوران McDonals، دو مشتری 22 و 23 را بدون دلیل کتک زدند. بنا به گزارش دادستانی این شهر، این دو برادر با لگد مانند توپ فوتبال به کله دو قربانی خود میزدند. دوربینهای مدار بسته تمامی این صحنه های خشونت آمیز را فیلمبرداری کردند. این دو ترک قهرمان پس از زندان، به ترکیه عودت داده خواهند شد.

Brutaler Überfall im Fastfood-Restaurant: 2 Brüder treten einen Mann fast tot

93- یک ترک قهرمان در جشنی در شهر Wasserburg آلمان، موهای زنی را از پشت گرفته و پس از انداختن این زن به زمین، او را به روی زمین کشیده تا او را به خانه خود ببرد. او پس از دستگیری از سوی پلیس، توضیح داد که این عمل میان ترکان جوان در ترکیه عادی بوده و خواهان آزادی خود شد. در ضمن او پلیس را کتک زد. دادستان او را به خاطر خطر تجاوز، اعمال خشونت و اعمال خشونت به پلیس دادگاهی کرد.

94- ترک قهرمان 22 ساله ای که جنایات و خلافهای زیادی در شهر مونیخ آلمان دچار شده بود، با رای دادگاه آلمان به ترکیه رجعت داده شد.

95- ترک قهرمان 41 ساله از شهر Othmarschen که زن خود را جلوی چشمان بچه خود با چاقو کشته بود، به حبس ابد محکوم نشد. دادگاه به علت اینکه به هنگام قتل، این ترک قهرمان الکل و حشیش استفاده کرده بود، به او یک درجه تخفیف داد.

Suat G.

96- در شهر Augsburg آلمان، ترک قهرمان 33 ساله ای که با خفه کردن یک مرد در یک کافه تریا قصد قتل او را داشت، دستگیر شد. او دلیل این کار را برای پلیس چنین توضیح داد: "او به من چپ نگاه کرد". این ترک قهرمان به خاطر قصد قتل عمد، دادگاهی خواهد شد.

97- در شهر Magdeburg آلمان، یک ترک قهرمان 30 ساله به خاطر قتل همسر حامله خود، دستگیر و تا زمان آغاز دادگاه، به دیوانه خانه تحویل داده شد.

98- پلیس آلمان در شهر Hannover به دنبال این ترک قهرمان میگردد. این ترک قهرمان متهم به تجاوز به یک پسر بچه 11 ساله آلمانی میباشد. اگر کسی این شخص را دید، لطفا پلیس را خبر کند.


99- در شهر Lübeck آلمان یک ترک قهرمان به خاطر فروختن نوشابه های غیر مجاز دستگیر شد.

100- ترک قهرمان 34 ساله ای در شهر کلن آلمان، با شیوه ای جدید زن 24 ساله اش را به قتل رسانید. او زنش را با موهای بلند خودش خفه کرد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

با سلام
وبلاگ شما توسط آی اس پی من فیلتر شده و من با پروکسی وارد شدم

اگر یک نسخه ی پشتیبان روی بلاگفا کپی میکردید خیلی بهتر میشد