۱۳۸۸ آبان ۲۹, جمعه

قومی که خداوند را به زانو درآورد


احمدبن فضلان بن العباس بن راشد بن حماد،ادیب و فقیه عرب و صاحب مقام‌ و مرتبتى‌ روحانى‌ در زمان مقتدر خلیفه عباسی، و مشهور به ابن فضلان در سفرنامه خود درباره ترکان مینویسد:
" هر يك از ايشان تكه چوبی به شكل آلت مردی تراشيده و به گردن خويش می‌آويزند و چون قصد سفر يا برخورد با دشمن كند، آن را می‌بوسد و بر آن سجده مي‌گذارد و می‌گويد: «خدايا با من چنين و چنين بكن!» من به ترجمان گفتم از يكي از ايشان بپرس دليل آن‌ها براي اين كار چيست و چرا اين آلت را خدای خود ساخته‌اند؟ گفت:« زيرا من از مانند آن بيرون آمده‌ام و برای خود آفريننده‌ای جز آن نمی‌شناسم! » "

IbnFadlan3.jpg

در جایی دیگر مینویسد:
" موضوع لواط نزد ايشان بسيار مهم است... "

لواط
مینیاتوری از عصر حکومت ترکان در مورد لواط
باید در نظر داشت که ترکان اگرچه به ظاهر به اسلام و یکتاپرستی گرویدند، ولی هرگز دست از رسوم فرهنگی خود نکشیدند. حتی ترکان در زمان صفوی، علمای دینی را مجبور کردند که فتوا دهند که لواط و الکل حرام نیستند. ترکان در هر مورد افراط میکنند. از طرفی دست از لواط نمیکشند، از طرفی دیگر برای امام حسین "قمه زنی" کرده و "چامورتوتان" میکنند. که هر دو عمل، چه این و چه آن بر ضد اعتقادات اسلامی میباشند.

ولی این اشتباه محظ میباشد که گمان نماییم که ترکان از توتم پرستی و پرستش آلت تناسلی دست برداشته اند. این کار را هنوز در خفا انجام میدهند. از آنجایی که ذهن ایرانیان به این اعمال غارنشینی قد نمیدهد، در این مورد تحقیقاتی انجام نمیدهند. تنها "گرگ پرستی" از نمادهای ترکان نیست.


نمونه بارز و زنده آن "قبرستان خالد نبی" میباشد. در این قبرستان امامزاده ای به نام همان قبرستان وجود دارد.


ولی درست نزدیک این امامزاده، قبرستان "آلت تناسلی" میباشد که از ترکان بوده و به مراتب قدیمی تر از این امامزاده میباشد.


بنا به حدس برخی، ترکان برای انحراف ذهن مسلمانان، به بهانه رفتن به این امامزاده، به دیدن و پرستش آلتهای تناسلی میروند. در ضمن به مراتب دیده شده که از تعداد این آلتهای تناسلی کم شده و این آلتها دزدیده میشوند. گویا این آلتهای دزدیده شده هرکدام به مبلغ پانصدهزار تومان و بیشتر، به علاقه مندان آن فروخته میشود.

آلت نشینی.jpg

این تنها سند تاریخی از پرستش آلت تناسلی توسط ترکان نیست. در "تبریز" نیز در قبرستان "ایل گلی" آلتهای تناسلی وجود دارد که قبل از مهاجرت ترکان به آذربایجان وجود نداشتند.

قبرستان ایل گلی.jpg
قبرستان ایل گلی
و یا گورستان آلت تناسلی در مشکین شهر به نام "قبرستان انار".

قبرستان روستای انار مشکین شهر.jpg
قبرستان انار

درضمن به این ترتیب ثابت میگردد که فقط ترکان باشقرد از طرفداران پرستش آلت تناسلی نبوده و بقیه قبایل ترک نیز چنین میکرده اند.
ترکان پس از فتح هندوستان به کمک رساندن شاه اسماعیل صفوی به "بابر"، پرستش آلت تناسلی را در هند رواج دادند که این عمل در هندوستان همچنان علنا ادامه دارد.


ابن عمل در نپال و تبت که ترکان به مناطقی از این دو کشور دسترسی پیدا کرده بودند هم سرایت کرد.


هم اکنون در مغولستان نیز قبرستانهای بزرگ آلت تناسلی نزدیک "اولان باتور" پایتخت آن کشور وجود دارد که این امر همخانواده بودن فرهنگ مغول و ترک را ثابت مینماید.
به جرأت میتوان گفت پس از قرنها روشنسازی مذهبی و تماس با ملل دیگر، ترکان با تظاهر شدید به اسلام، هنوز دست از رسوم فرهنگی خود برنداشته اند و با این عمل خود، عملا یکتاپرستی را به زانو درآورده اند.

۶ نظر:

مهدي گفت...

واقعا به شما تبريك ميگويم كه اينچنين با استدلال دلايل غير قابل انكار اين جماعت مجنون ترك را رسوا مي كنيد..چيزي كه براي من خيلي جالب هست اينست كه اين جماعت ديوانه و سرتاپاعقده ترك اينجا براي پاسجگويي نمي ايند.چون مي دانند كه هيچ جوابي به اين دلايل نمي توانند بدهند.من در هر سايت يا وبلاگ ديگه وقتي عليه اين جانوران مطلب ديدم انها هم شروع به چرندگوئيكردند به جز اين وبلاگ..

ناشناس گفت...

آفرین بر شما که چهره پلید این قوم وحشی و بی تمدن را افشا کردید.
الاغ ها می خوان با دزدیدن ابن سینا و نظامی و مولوی و تخریب کورش و داریوش، برای خودشون (به خیال خودشون) فرهنگ درست کنن

ناشناس گفت...

نوشته‌های ذهن بیمار بعضیهاست . در اکثر فرهنگ‌های اسیایی ، آلت تناسلی‌ به عنوان تمدید کنند ، نسل انسان بر روی زمین ارزشمند شمرده میشود . حتا سالیانه ملیونها توریست به کاپدوس میروند که صخره به شکل علت تناسلی‌ درست شده اند را ببینند . البته ، در این شاکی‌ نیست که آقای نویسنده مثل میکروب‌ها از طریق تکثیر سلولی به وجود آماده . و پدرشون هیچ نقشی‌ د ر بوجود آمدن ایشان نداره . در چین سالیانه ملیونها توریست جشنواره آلت تناسلی‌ میگیرند . به نظر من این قبرستان باید در فهرست یونسکو قرار بگیره ا سالانه ملیونها توریست جم کنه . اما فارسا ا مثل میکروب از طریق تکثیر سلولی متولد شدن .. برای همین که از هر چیزی که به روابط جنسی‌ مربوط باشه خجالت میکشن .ولی‌ مسائل جنسی‌ در هیچ جایه دنیا خجالت نداره و این تابو‌ها در دنیایی مدرن شکسته

بوصالح گفت...

من عربم ولي اگر ایرانین حمایتم کنند کتابی درباره تاریخ ترکان می نویسم که در تاریخ بی سابقه باشد درباره کونی بودن ترکان هم اسناد بسیار معتبری دارم که خود کتابی جداگانه می طلبد

ناشناس گفت...

بو صالح تو غلت میکنی کتاب می نویسی انقار یادت رفته که خواهرمادراتونوبه بردگی می بردن و...بابک به خاطر شما کثافتا چقدر جنگ کرد...فارسا هم خفه شن در اون حد نیستید که با شما بحث کنیم.هم نزاداتون افغانیا هستن دیگه.شماها عقب افتاده ترین ادمای رو کره زمینید...جهان سومیا...خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

گودرز بختیاری گفت...

شما به قومی پر فریب اشاره میکنید که طی هزار سال برااین با خاک حکومت کرده اند مردمانی خونریز و عاری از فرهنگ ونجابت انها همواره با سیاست کثیف خود ذهن ملت ما را به جنگ قادصی مشغول کرده و بر ترک تازی خود در این سرزمین پرده کشیده اند اما ملت ما بدانند که روزی هویت و تاریخ از دست رفته خود را باز خواهد یافت که کنترول کشور به دست افرادی ایرانی نژاد برگردد.اگرچه چنگیزیان رفتند و ترکان نمانده اند اما هنوز در تبریز ودیگر شهرها ترک زاده های پدر ناشناخته بر جای مانده اند .که اغلب ما ایرانیان از این فتنه بیخبر مانده ایم .