۱۳۸۸ شهریور ۲۳, دوشنبه

ترکان قومی جنایتکارند (8)

71- "رجب طیب اردوغان"، رئیس جمهور ترکان قهرمان، پسر بچه 13 ساله ای را که در جمع مستقبلین او از وی انتقاد کرده بود، با دستان خود آنقدر خفه کرد تا بچه 13 ساله بیهوش شد!


72- ترک قهرمان 21 ساله ای به نام Mustafa از شهر Bielefeld آلمان که پیرزن 92 ساله ای را با اتومبیل خود کشته بود، محکوم گشت.

73- ترک قهرمان 34 ساله از شهر Ravensburg آلمان که به زنان، از جمله زن خود از ناحیه مقعد تجاوز کرده بود، دادگاهی شد. او در ضمن به کودکان مذکر صغیر نیز از ناحیه مقعد تجاوز کرده بود که کودکان خود نیز از قربانیان او بودند. در ضمن او متهم شده که در خانه خود، وسط اتاق و گاهی روی اعضای خانواده خود "شاشیده و میریده" است.



74- دو ترک قهرمان 17 و 19 ساله در شهر Kassel آلمان، یک آلمانی را به خاطر "2 یورو" تا سر حد اغماء کتک زدند.


75- ترک قهرمان 31 ساله در شهر Bayreuth آلمان که به خاطر قاچاق مواد مخدر و غارت مسلحانه دستگیر شده بود، از آلمان اخراج گردید.

76- پلیس آلمان به دنبال یک ترک قهرمان میگردد که پس از غارت مسلحانه یک سوپرمارکت در شهر Essen آلمان، از محل جنایت گریخته ست. اگر اطلاعی از این ترک قهرمان دارید، با این شماره تماس بگیرید: 0201-829 7230

77- دو ترک قهرمان 31 ساله، امروز در شهر Koblenz آلمان به خاطر عضویت در گروه تروریستی القائده، دادگاهی شدند.

78- ترک قهرمان 43 ساله از شهر Hildesheim آلمان که همسر خود را از پشت سر به طرز قهرمانانه ای، به ضرب 3 گلوله کشته بود، دادگاهی شد.

Tochter und Enkelin

79- ترک قهرمان 44 ساله ای از شهر هامبورگ آلمان، به زن سابق خود با "تبر" حمله کرده و چندین ضربه به او وارد ساخت. ولی خوشبختانه توسط پلیس دستگیر شد.

80- ترک قهرمان 45 ساله ای از شهر مونیخ آلمان، زن سابق 24 ساله پسرعموی خود را با شلیک گلوله، جلوی چشمان دختر 5 ساله این زن کشت. این دختر 5 ساله نیز مورد اصابت گلوله قرار گرفت و به شدت زخمی شد.

۲ نظر:

mrx گفت...

این هم خواندنش خالی از لطف نیست:
http://www.bbc.co.uk/persian/world/2009/08/090827_shr_turkey_grenade.shtml

کورش محسنی گفت...

با درود و خسته نباشید به شما دوست گرامی.