۱۳۸۸ شهریور ۱۳, جمعه

ترکان و باز هم لواط


گویا فرهنگ ترکی با لواط پیوندی ناگسستنی دارد.
فیلم Midnight Express به کارگردانی Alan Parker و نمایش نامه نویسی Oliver Stone ، زندگی واقعی شخصی به نام Billy Hayes را تعریف میکند که به خاطر قاچاق مواد مخدر در ترکیه دستگیر و به 30 سال زندان محکوم میگردد.


Billy Hayes پس از چندین سال زندان، موفق به فرار شده و پس از چندی بیوگرافی خود را به رشته تحریر درمیآورد.

Billy Hayes (چهره واقعی)

بنا به اظهارات او و شاهدین، بچه های صغیر و بزرگسالان در یک زندان نگاهداری میشدند و کودکان مدام مورد تجاوز زندانبانان و دیگر زندانیان قرار میگرفتند. از طرفی دیگر، زندانبانان، زندانیان مذکر را مرتب تحت عناوین مختلف مورد تجاوز قرار میدادند. حتی رئیس زندان Hamidou نیز در لواط با زندانیان دست داشته و خود او مرتب با Billy Hayes لواط میکرده است. این اعمال باعث میشوند که Billy Hayes دچار اختلال روانی گشته و در بخش بیماران روانی زندان نگاهداری شود. ولی آنجا نیز او مرتب مورد تجاوز رئیس زندان Hamidou، رئیس زندان قرار میگیرد.
Hamidou (هنرپیشه)

در این کتاب همچنان بر شاشیدن و ریدن زندانبانان بر روی زندانیان گواهی داده میشود. این را در زندانهای ایران که زیر نظر اقلیت ترک اداره میشوند شاهد، هستیم. در نوشتارهای قبلی خود از فرهنگ لواط میان ترکان به طور مفصل نوشتم. از آنجایی که دولت، ارتش، زندانها، گمرک، گذرنامه و بازار به طور کامل در دست اقلیت ترک میباشد، لواط با زندانیان مذکر در جریانات اخیر غیر منطقی نمیآید.
آقای Oliver Stone را از فیلمهای معروفی چون JFK و Platoon و U-turn و Nixon و غیره، میشناسیم.

Oliver Stone

آقای Alan Parker نیز از شهرتی جهانی برخوردار است. او فیلمهای Angel Heart و Evita و Angela's Ashes را کارگردانی کرده است.
Alan Parker


۳ نظر:

ناشناس گفت...

این فیلم از فیلم 300 هم معروفتره که سپاهیان ایران رو مثل هیولا و خونخوار نشون دادن؟ شما زیاد این فیلم ها رو جدی نگیر.

افشین گفت...

دوست گرامی،
این فیلم نیست. بلکه بیوگرافی میباشد.

ناشناس گفت...

کاملا با شما موافقم ترکها تهران را به زباله دانی تبدیل کرده اند هر چه کارهای دلالی و فروش مواد مخدر وکارهای کثیف دیگر است از همین جماعت ترکهاست. آنها این نوع کارها را شرافتمندانه میدانند و با افتخار از دزدی و کارهای کثیف دیگرشان صحبت میکنند. تا بحال چند نفر استاد دانشگاه یا پزشک و مهندس ترک دیده اید؟ نسبت به جمعیتشان خیلی کم است.