۱۳۸۸ شهریور ۲۴, سه‌شنبه

تره به تخمش میره، حسنی به باباش


در این وبلاگ، بارها گفتم که دیالوگ با ترکان برابر با یک دیالوگ بده و بستان نیست. با ترکان باید ساخت. همان هستند که هستند. ترک بیسواد و باسواد وجود ندارد. ترک، ترک است. ما ایرانیان هرچقدر زودتر این موضوع را درک کنیم، زودتر ترکان را فهمیده و میشود از سر راه ایشان کنار رفت. با ترک، بحث و مناظره و استدلال فایده ندارد.
معمولا وقتی از "ترک" اسم برده میشود، در نظرمان یک غضنفر بیسواد مجسم میگردد. بعضیها خیال میکنند که لابد اگر ترکی به جایی رسید، اخلاقش متغیر میگردد.
روز 9 مارس امسال، آقای رجب طیب اردوغان، نخست وزیر ترکان، جهت سخنرانی به شهر Aydin ترکیه میرود. پسربچه ای 13 ساله از میان جمعیت فریاد میزند:" الله تو را هنگام انتخابات تنبیه میکند". اردوغان که این جمله را میشنود فریاد میزند:"چه گفتی؟". بعد دو نفر از محافظین خود را به سوی او میفرستد تا این بچه را به سوی او آورند. اردوغان هم با دستهای خود، گلوی بچه را تا سر حد بیهوشی فشار میدهد. در عکس پایین، جای کبود اثر انگشتهای رئیس جمهور ترکان را بر روی گردن این بچه میبینیم.


آقای Kemal Aytac، وکیل این پسربچه 13 ساله در حال حاضر در صدد تهیه کیفرخواستی علیه آقای اردوغان، نخست وزیر ترکان میباشد.


نتیجه اخلاقی این خبر: ترک اگر لقمان شود ...


۲ نظر:

مازیار گفت...

با پستی جدید با عنوان " مسئله ملی " به روز هستم.
پاینده ایران !

pocketoption گفت...

عوضی اولا ترک اقلیت نیست و حداقل30 میلیون فقط در ایران /باور نداری برو امار و نگاه کن. دویما ملتی که بقول تو 9000سال فقط تاریخ حکومت داره این ثابت میکنه که اینها مام میهن هستند سوسول بترکه چشم حسود/ ضمنا گنده تر از دهنت حرف میزنی مزدور /جیره تو از کجا می گیری الاغ