۱۳۸۸ شهریور ۱۱, چهارشنبه

حکومت سبزی فروشان


گاهی اوقات آدم نمیداند که از حماقت این ترکان بخندد و یا به حالشان اشک بریزد. در جایی، من از ظلم 900 ساله ترکان و اعمال شنیع ایشان و خشونت و خونریزی ایشان سخن گفتم. در ضمن شکایت کردم که دولت، ارتش و بازار همگی در دست اقلیت ترک هستند و ایرانیان سهمی در حکومت ایران ندارند. در ضمن من با آوردن دلایلی، نشان دادم که با اینکه ایرانیان از هنر و علم و ادبیات برخوردار بوده و هستند، ترکان بیسواد و نالایق بر ایران حکومت میکنند که ایشان مسبب عقب افتادگی ایران بوده و هستند.
ترکی به من، دلیل این را چنین توضیح داد: "البته بی دلیل نیست که ما ترکان باید بر شما ایرانیان حکومت کنیم. چرا که ما باعرضه هستیم و شما بیعرضه. دنیا اینطور است. هرکس عرضه بیشتر داشته باشد، او برنده میشود".
البته جمله بعدی او، به تمامی سؤالات من پاسخ داد.
او با غرور گفت: "خب فکرش را بکنید که اگر یک سبزی فروش با یک دکتر کتک کاری کند، چه کسی پیروز میشود. دکتر یا سبزی فروش؟"

هیچ نظری موجود نیست: