۱۳۸۸ تیر ۲۴, چهارشنبه

ترکان قومی جنایتکارند (2)

11- در شهر Salzburg اطریش، چهار ترک قهرمان به یک دختر بچه 12 ساله تجاوز کرده و او را به طرز وخیمی زخمی نمودند. دو تن از ایشان به دو سال و نیم زندان محکوم گشتند. دو ترک دیگر به علت صغیر بودن آزاد شدند.

12- در شهر Duisburg آلمان، دو ترک قهرمان با کتک و خشونت، دو پسربچه 10 و 12 ساله آلمانی را غارت کردند. ایشان موبایل، پول، کت، تی شرت و حتی شلوار بچه ها را دزدیدند!

13- زن ترک قهرمانی که میخواست خانه همسایه اش را آتش بزند، دستگیر و به 700 یورو جریمه محکوم شد.

14- یک باند خطرناک از ترکان قهرمان به تعداد 6 نفر، در قطار مسیر Lauf به Nürnber آلمان، 4 مسافر آلمانی را بدون هیچ دلیل کتک زدند. یک دختر آلمانی به شدت زخمی شد. ایشان به محض رسیدن به ایستگاه راه آهن، توسط پلیس آلمان دستگیر شدند.

15- یک گروه ترک قهرمان، بدون دلیل، گروه دیگری از ترکان قهرمان را با چوب و میله آهنی کتک زد که حال یک نفر از ایشان وخیم اعلام شد.

16- در شهر Duisburg آلمان یک گروه 50 نفری از ترکان قهرمان در استخر عمومی به یک کتک کاری دست جمعی دست زدند که تنها دخالت شدید پلیس توانست این عمل ترکانه پایان دهد.

17- ترک قهرمان 73 ساله در شهر برلین آلمان، به قصد قتل همسایه اش، خانه این مرد آلمانی را آتش زد. به عقیده ترک قهرمان، همسایه با همسرخود (اشتباه نشود: نه همسر ترک قهرمان) سکس انجام میداده است ! به دیده او سکس گناه است.

Feuer-Opa Selami B. (73) aus Schöneberg wird von der Polizei abgeführt.

18- ترک قهرمان 20 ساله به دلیل داشتن بدهی، یک راننده تاکسی را غارت کرد و پس از آن سعی در به قتل رسانیدن راننده تاکسی کرد. هم اکنون وی متواریست و پلیس دنبال او میگردد.

19-ترک قهرمان 38 ساله در شهر Krone اطریش به دختر یازده ساله خود تجاوز کرد. او به پلیس دلیل تجاوز به دخترش را گفت: همسر دوم او بسیار نافرمانی میکرده، وقتی او شب را پیش همسر اولش به سرمیبرده. او هم برای تنبیه همسر دومش، دختر 11 ساله اش را تجاوز جنسی کرد. گویا او نمیدانسته که هم چند همسر بودن و هم تجاوز به کودکان جرم میباشد.

20- یک خبر خوب: در شهر هانوفر آلمان، پسرک 21 ساله ترک قهرمان، بالاخره به برادرش پیوست و او را پس از سالها ملاقات کرد. اوپس از چاقو زدن به گردن یک عابر پیاده دستگیر و به زندانی که برادرش به خاطر قتل ساکن است، منتقل شد.

Messerstecherei nach Wettrennen: 3 Jahre Jugendknast für Sohn eines Mörders


۱ نظر:

افشین گفت...

بابا به خدا اینا روانی هستند!