۱۳۸۸ مرداد ۲, جمعه

ترکان قومی جنایتکارند (4)

31- پنج ترک قهرمان در شهر مونستر آلمان، یک مرد 31 ساله را پس از تعقیب و گریزی طولانی، با ضربات متعدد چاقو به قتل رساندند. ایشان حکم 5 تا 11 سال از دادگاه گرفتند.

32- یک ترک قهرمان از قزاقستان در شهر Göttingen آلمان، به یک پیرزن 87 ساله آنقدر تجاوز کرد که پیرزن 87 ساله بر اثر جراحت های ناشی و خونریزی جان سپرد. این ترک قهرمان به یک زندان 10 سال و 6 ماهه محکوم شد.

33- ترک قهرمان 19 ساله .Timur G که سابقه جنایت طولانی دارد، پس از دستگیری به خاطر کتک زدن یک راننده اتوبوس و اهانت به پلیس، به پلیس زنی که او را به زندان تحویل میداد گفت: جنده کثیف، من اول تو را میکنم و بعد تمامی ساکنان زندان را. از دیگر جرمهای او: دزدی، خرابکاری.

Nach einer langen Latte von Vorstafen war jetzt eine Beamtenbeleidigung zuviel: Timur G. (19) muss jetzt in den Knast


34- چهار ترک قهرمان از شهر Arnsberg آلمان، قصد داشتند که از روی تفریح، آقای Reinhard S آلمانی را که ناقص العضو بوده با یک چاقوی قصابی بکشند و پول او را بدزدند. ایشان ولی دستگیر شدند.

35- یک ترک قهرمان در شهر Bad Kissingen با ضربات چاقو، یک سرباز وظیفه آلمانی را برای همیشه ناقص العضو کرد.

36- در شهر Arnsberg آلمان، دو ترک قهرمان از ترکیه و قزاقستان که به تازگی به خاطر جنایات دیگر از زندان آزاد شده بودند، پس از غارت مسلحانه یک بانک، توسط شهروندان آلمانی دستگیر و تحویل پلیس داده شدند.

37- دو ترک قهرمان در شهر هامبورگ آلمان در متروی این شهر بدون هیچ دلیلی با چاقو به قلب یک مسافر26 ساله آلمانی زدند و بدون هیچ گونه احساس شرم و یا ترس، جلوی دوربین مدار بسته رفته و با ادا در آوردن جلوی دوربین، قدری هم رقصیدند.


38- در شهر فرانکفورت آلمان، یک ترک قهرمان 22 ساله، یک بیخانمان 51 ساله را با مشت و لگد به طرز فجیعی به قتل رسانید و سپس لباسهای او را در آورد.

39-به گزارش دفتر پلیس آلمان، دو ترک قهرمان 19 و 20 ساله در شهر ویسبادن آلمان، دختر 16 ساله ای را غارت کرده و او را پس از گرفتن پول و موبایل، کتک زدند.

40- پلیس شهر Krems اطریش به دنبال این ترک قهرمان میگردد. این ترک قهرمان به یک دانشجوی دختر 20 ساله تجاوز کرده و او را کتک زده است. اگر کسی او را دید، لطفا به پلیس اطریش اطلاع دهد.

۱ نظر:

ناشناس گفت...

آخه خاک تو سرت اگه ترکا نبودن کی این سایت در پیتت رو نیگا میکرد بخوای نخوای ایران ترکه فارس خر