۱۳۸۸ تیر ۲۹, دوشنبه

ترکان قومی جنایتکارند (3)

21- ترک قهرمانی در شهر درسدن آلمان، با ضربات مشت، خانم پلیسی را که اتومبیل این ترک قهرمان را به خاطر پارک در محل عابر پیاده جریمه کرده بود، زخمی کرد. او توسط پلیس دستگیر شد.

22- در شهر Beinderheim آلمان، دو ترک قهرمان 21 و 25 ساله پس از غارت مسلحانه یک بانک، دستگیر شدند. پس از دستگیری و بررسی اثر انگشت، معلوم شد که یکی از ترکان قهرمان، به خاطر چند جنایت دیگر، تحت تعقیب پلیس بوده است.

23- ترک قهرمانی که جهت کلاهبرداری از بیمه، بر روی رستوران خود علامت صلیب شکسته کشیده بود و رستوران خود را آتش زده بود، توسط پلیس دستگیر و به 6 سال زندان محکوم شد. او پس از زندان، به ترکیه فرستاده خواهد شد.

24- ترکان قهرمان در استانبول، به کنسرت بتهوون حمله کرده و سعی در آتش زدن تئاتر استانبول را کردند. ایشان در شعارهای خود این کنسرت را نشانه "بربریت غرب" دانستند.

25- ترکان قهرمان در شهر برلین آلمان، این پیرمرد 91 ساله را تا به حال 3 بار غارت کرده اند. هر سه بار نیز ترکان قهرمان این پیرمرد 91 ساله را کتک زدند.

Wurde zum dritten Mal ausgeraubt: Rentner Walter John

26- ترک قهرمانی در شهر برلین آلمان، پس از غارت خانه ای، مادربزرگ 62 ساله خانواده را به قتل رسانید و به پسر 14 ساله خانواده تجاوز کرد. پس از تجاوز، او به گردن پسرک چاقو زد. وی توسط پلیس دستگیر و منتظر مجازات خود است.

27- یک پسر 17 ساله آلمانی در خیابان و در روز روشن مورد حمله ترکان قرار گرفت. ایشان فک این پسر آلمانی را شکستند و بعد با اسپری گاز اشک آور، چشمان او را مورد حمله قرار دادند. پسرک با آخرین رمق خود را به یک رستوران ترکی رسانید و از وی طلب کمک کرد و خواست که صاحب رستوران پلیس را خبر کند. ولی صاحب رستوران از او طلب پول کرد و بدون پول به این پسرک زخمی کمک نکرد.

28- در شهر Kontal-Münchngen آلمان، در خلال یک جشن خیابانی، یک گروه 15 نفری از ترکان قهرمان 10 تا 15 ساله که الکل بسیار نوشیده بودند، مزاحم زوج جوانی میشوند. زن جوان برای صلح دادن، خود را میان همسر خود و گروه ترکان قهرمان قرار میدهد. ترکان قهرمان هم زن جوان را تا حد مرگ کتک زدند. او هم اکنون در بیمارستان میباشد.

29- در شهر بازل سوئیس، ترک قهرمانی به یک دختر 17 ساله از خانواده ثروتمندی تجاوز کرده و پس از عمل ترکی خود، سر دخترک را با چاقو از تن او جدا کرد. او هم اکنون در بازداشت پلیس به سر میبرد. او جسد دخترک را پس از جنایت به سطل آشغال انداخت.

30- در شهر برلین آلمان، ترک قهرمانی، همسایه آلمانی خود را که از کارمندان رتبه بالای دولت بود، به قتل رسانید و جسد او را در کمد مخفی کرد. او توسط پلیس دستگیر شد.

۱ نظر:

Mani گفت...

با درود

آیتم 9 مربوط به جنایتی در استانبول میباشد و جانی جسد را درون جعبه گیتار گذاشته و به درون سطل آشغال می اندازد و تا آنجایی که اطلاع دارم قاتل فراری است

اسم مقتول : munevver karabulut