۱۳۸۸ مرداد ۷, چهارشنبه

ترکان قومی جنایتکارند (5)

41- ترک قهرمان 24 ساله ای که 5 دختر را به شدت کتک زده و به اعمال غیر عادی جنسی مجبور کرده بود، بالاخره دستگیر شد. از شدت ترس و تهدید به مرگ، قربانیان این ترک قهرمان تا به حال از شکایت از وی ابا داشتند.

42- زن قهرمان ترک 19 ساله ای، در قطار مسیر Essen در قطار به گردن مسافر 24 ساله ای چاقو زد. پلیس که در ایستگاه قطار این شهر در صدد دستگیری این ترک قهرمان بود، با خانواده این دختر ترک قهرمان مواجه شد که با موبایل به آنجا خبر داده شده بودند. ایشان با پلیس گلاویز شده و با ضربات چماق و چاقو، سه افسر پلیس را مجروح کردند. پس از بیسیم زدن، یک گروهان افسر پلیس به ایستگاه آمده و دختر ترک قهرمان و دو برادر او را به جرم قصد قتل، زخمی کردن پلیس، اهانت و ایجاد آشوب دستگیر کردند.

43- یک روز عادی از زندگی یک ترک قهرمان: روز 25 جولای 2009 در شهر Wunsiedel آلمان، ترک قهرمان 18 ساله ای با یک آلمانی درگیر میشود. او، ترک قهرمان 26 ساله بیکاری را برای کمک صدا کرده و دو نفری، این آلمانی را به شدت زخمی میکنند. حتی وقتی پلیس به محل وقوع جنایت میرسد، این دو ترک قهرمان به قربانی خود که بر روی زمین، بیهوش افتاده بود، لگد میزدند. پس از گرفتن تعهد، این دو ترک قهرمان به طور موقت آزاد میشوند.
نصفه شب همان روز، این ترک قهرمان برای انتقام از صاحب خانه خود که مشاجره ای لفظی با مادر او داشته، به همراه ترک قهرمان 26 ساله، به خانه صاحب خانه رفته و با لگد در خانه را میشکنند. ایشان سعی میکنند که با تینر خانه را آتش زده و به کمک گاز منفجر سازند. از قضای روزگار، صاحب خانه که از بیرون میآمده، این عمل را دیده، پلیس را خبر کرده که پلیس این دو ترک قهرمان را دستگیر میکند. روز قبل از آن نیز این ترک 18 ساله قهرمان، با شیشه ودکا به شخصی حمله ور شده بوده که این موضوع نیز در دادگاه مطرح میشود.

44- ترک قهرمان 26 ساله ای در شهر Gütersloh آلمان، که زن 18 ساله خود را کتک زده و با ضربات چاقو به شدت زخمی کرده بود، با اتوموبیل آنقدر بر روی قربانی خود رفت تا قربانی به طرز فجیعی جان سپرد.

Erstochen und Überfahren: Schöne Türkin Müdje von Ehemann Önder getötet

45- ترک قهرمانی که از استانبول برای اعمال تروریستی، 20 چاشنی بمب به آلمان قاچاق کرده بود، دستگیر شد.

46- یک جاکش معروف قهرمان ترک به نام "موسی" که در محله بدنام فاحشه های آلمان در شهر هامبورگ آلمان از تن فروشی زنان نان شب خود را تامین میکرد و به نام "موسی ترکه" معروف بود، به جرم مجبور کردن یک دختر بچه 16 ساله به فاحشه گی، دستگیر شد. از دیگر جرائم این ترک جاکش قهرمان: تیراندازی در روز روشن، کتک زدن زنان، زخمی کردن مردم، دزدی، قتل غیر عمد، غارت.

47- دو برادر ترک با هم نزاع میکنند. یکی از ترکان قهرمان که 19 سال دارد، برادر خود را با ضربات چاقو مجروح میسازد ولی او موفق میشود که خود را در قهوه خانه ای در مجاورت خانه خود نجات دهد. پلیس به محل نزاع نزدیک میشود و سعی به آشتی دادن دوترک قهرمان را میکند. به ناگاه و بدون انتظار افسر پلیس، ترک قهرمان 19 ساله با چاقوی خود به گردن افسر پلیس میزند که هم اکنون وضعیت او وخیم اعلام شده است.

Zwei Brüder hatten Streit, Beamte wollten schlichten: Mann (19) sticht Polizist Messer in den Hals

48- در شهر مونیخ آلمان، ترک قهرمان 30 ساله ای، بدون دلیل از پشت سر به گردن پیرمرد 71 ساله آلمانی چاقو میزند. این دفعه اول این ترک قهرمان نیست که به طور اتفاقی به مردم چاقو میزند. هم اکنون وکیل این ترک قهرمان جلوی دادگاه سعی دارد که به دادگاه بقبولاند که این ترک قهرمان بیمار روانیست، تا بلکه دادگاه به او کمتر زندان بدهد.

„Ich bin nicht geisteskrank!“: Mehmet A. erwähnt vor Gericht das Messerattentat auf den Rentner mit keinem Wort. ebu

49- ترک قهرمان 36 ساله در شهر Willich آلمان، که همسر خود را باضربات چاقو به گردن وی، جلوی چشم بچه هایش در روز روشن و وسط خیابان به طرز فجیعی به قتل رسانیده بود، دادگاهی شد.

50- ترک قهرمان 22 ساله ای که در شهر Marburg آلمان پدرخوانده خود را با ضربات چاقو به قتل رسانیده بود، دادگاهی شد.

هیچ نظری موجود نیست: