۱۳۸۸ مرداد ۹, جمعه

غارت ایران توسط ترکان همچنان ادامه دارد

بنا به خبر خبرگزاری "آفتاب"، یک تریلی حامل 7 و نیم میلیارد دلار وجه نقد و 20 تن طلای خالص یک تاجر کثیف به نام "اسماعیل صفاریان نسب" سر مرز ترکیه ضبط شد. تنها این مبلغ میتواند بحران اقتصادی آلمان را درمان کند. ببینید چه مبلغی از طرف ترکان غارتگر ملت ایران، بدون کشف خارج میشوند و احدی از آن اطلاع حاصل نمیکند. تمام پول ما را به کشور معبود خود میبرند تا به آنان خدمت کنند.


از رسوم ترکان این است که سرمایه های ملی و فرهنگی ایرانیان را به ترکیه بفرستند. حدود 15 سال پیش اگر یادتان باشد، 11 تن طلا سر مرز ترکیه کشف شد که به ناگاه همگی "مس" از کار درآمد و اجازه صدور پیدا کردند.
اوایل انقلاب نیز مرزداران وفادار ایران، محموله حاوی سنگ قبر "ناصرالدین شاه قاجار" را سر مرز ترکیه توقیف کردند که قاچاقچی کسی جز آقای "شیخ صادق خلخالی" نبود. ولی از ترس مرگ، کسی از او ادعای جرم نکرد.


این سنگ قبر هم اکنون در کاخ گلستان نگهداری میشود که من عکسی از آن را که شخصاً گرفته ام را در اینجا منتشر میکنم.


این سئوال نزد من مطرح میشود که ما ایرانیان تا کی اجازه میدهیم که ترکان ما را اینچنان غارت کنند و ما را سوای سقوط فرهنگی، به سقوط تمام عیار اقتصادی سوق دهند. از آنجایی که بازار و اقتصاد، سیاست و ارتش در دست ترکان خونخوار هستند، تا نابودی ایران قدمی بیش نیست.
اینکه ترکان ادعای جدایی را دارند، لافی گزاف بیش نیست. ایشان محال است که از سر سفره چاپیده شده ایرانیان بدون خشونت تمام عیار کنار روند. این کم کم دارد به آرزوی من تبدیل میشود که از دست این نا آدمان خونخوار راحت شویم.
رستگاری ایرانیان تنها بدون ترک آدمخوار غارتگر میسر است. ایشان را بیرون کنیم.

۱ نظر:

میهن پرستان گفت...

با درود
بسیاری از مردم آذرابادگان به ایرانی بودن خود معترف و می دانند که تحت تاثیر و فشار ترکان خونخوار و به ویژه هلاکوخان و تا صفویه زبانشان ترکی شده است و این نوشتار شما بیشتر در مورد پان ترکان ابله صادق می باشد که نمی دانند از چه حمایت و خود را نفی می کنند.
پاینده خرد
پاینده ایران