۱۳۹۷ اسفند ۱, چهارشنبه

گذار حزب سبزهای آلمان از طفولیت تا به دوران بلوغ نسبی (3)

یکی از بحث برانگیزترین اعضای حزب سبزهای آلمان آقای Daniel Cohn-Bendit میباشد. چیزی که او را از سایر سیاستمداران دنیا متمایز میسازد این است که او هم در آلمان و هم در فرانسه سابقۀ فعالیت سیاسی دارد. او بدون لهجه قادر است به هر دو زبان صحبت کند. 
سابقۀ سیاسی او به دهۀ 60 بازمیگردد. به علت رادیکال بودن، دولت فرانسه او را در سال 1968 به آلمان اخراج میکند و او به گروه دانشجویان سوسیالیستی آلمان میپیوندد. او با اینکه از یک خانوادۀ متعصب یهودی میباشد، خود را یک آتئیست مینامد. پدرش وکیل دادگستری و یک تروتسکیست بود. خانوادۀ وی اول قصد مهاجرت به آمریکا را داشت. در وحلۀ اول به فرانسه میروند و از آنجایی که قصدشان آمریکا بود، برای Daniel تقاضای پاسپورت فرانسوی نمیکنند. بعدها شکست اقتصادی خورده و ورشکست میشوند. پدرش سرانجام الکلی شده و از مادرش طلاق میگیرد.
Daniel Cohn-Bendit از مهمترین تاثیر گذاران سیاست در جامعۀ اروپا و حزب سبزها میباشد. 
یکی از اولین شغلهای او در جوانی، مربی و معلم در یک کودکستان بود. در کتاب خود "بازار بزرگ" من باب رابطۀ جنسی کودکان با بزرگسالان (نه برعکس) بخشهای بزرگی وجود دارد. او در این کتاب عقیده دارد که این کودکان هستند که به علت کنجکاوی طبیعی خود، بزرگسالان را اغفال میکنند و نه برعکس...
در این کتاب بخشهایی میباشند که او توضیح داده که چگونه کودکان زیپ او را بازکرده و آلت او را "نوازش" میکرده اند. آن روزها کسی به این کتاب اعتنای چندانی نکرد. بعدها که گند این کتاب درآمد و Daniel Cohn-Bendit مشهورتر شده  بود، وی تمامی این کتاب را "تخیلی" اعلام کرد که با واقعیت فاصلۀ زیادی دارد.
یک مصاحبه از او به سال 1982 در فرانسه وجود دارد که او در این  مصاحبه به دو چیز اشاره میکند: 1- او در حین مصاحبه از مواد مخدر استفاده کرده است 2- او در مورد پدوفیلی بسیار بدون شرم صحبت مینماید.
"... حسادت وجود دارد، وفاداری وجود دارد، گذشتن از این دو هم وجود دارد. آنقدرها هم سکس گروهی وجود ندارد آقاس گوث... بسیار کم. شاید هم بهتر. شاید هم بدتر. حیف باشد. من چه میدانم... با این سکسهای  گروهی کمی که من.... موادهای مخدر بسیاری هم وجود دارند... مواد مخدر بی خطری که من هم موافق  آزاد شدنشان هستم...کیکهای حشیش محشر هستند... من قبل از این مقداری از این کیک را مصرف کردم. بسیار عالیست. حالم بسیار روبراه است. بسیار خونسرد شده ام. حالم را بهتر کرده است. .... در حال حاضر آقای گوث من با کودکان کار میکنم. نمیدانید که بچه ها با من چه کارها میکنند". 
سئوال:" کودکستانهای آلترناتیو چه هستند؟"
Bendit: ساعت 9 میروم آنجا. پیش کوتوله های 16 ماهه تا 2 سالۀ خودم. کونشان را میشورم. بعد قلقلکشان میدهم. آنها هم من را قلقلک میدهند. بعد همدیگر را نوازش کرده...
آقای Guth: البته ممکن است که برای شما خوب باشد. اگر این نوازشها به بیراهه نروند و زیا د از خد نشوند.
Bendit میخندد.
Bendit: "آخ آقای گوث! چه نوازش بیش از حدی؟ البته نه! این مسخره است... شما هم ایده هایی از نوازش دارید!!! 
Guth: نباید با نوازش زیاد بچه ها را به ایده های بخصوی رسانید.
Bendit: اول اینکه من به بچه ها ایده نمیدهم. میدانید؟ درک بچه ها از سکس واقعا خارق العاده میباشد. آدم باید خالصانه صحبت کند و جدی... با بچه های بسیار کوچک واقعا موضوع چیز دیگریست. ولی بچه های 4 تا 6 ساله چیز دیگری هستند. مثلا وقتی یک دختر بچۀ 5 ساله لباس شما را در میآورد بسیار فوق العاده است. چون یک بازی میباشد. یک بازی بینهایت اروتیک. 
Guth: ولی شما من را سردرگم میکنید...
Bendit: گمان نکنم.. مگر انتظارش را نداشتید؟

رابطۀ آقای Daniel Cohn-Bendit با گروه "کمون سرخپوستان" هرگز به طور قطع ثابت نشد، اگرچه تماسهای او با این افراد را آقای Daniel Cohn-Bendit هرگز رد نکرد. 
در حال حاضر تمامی پرونده های آقای Daniel Cohn-Bendit از طرف حزبش سری اعلام شده است. هیچ کس نمیداند که این پرونده ها را چه کسی سری اعلام کرده و چه زمانی این پرونده ها آزاد خواهند شد.

هیچ نظری موجود نیست: